3 Ocak 2016 Pazar

Gülşen Bangır Bangır

Bangır Bangır, Türk şarkıcıı Gülşen 'in, Beni Durdusan mı? adlı albümünden sonra DMC şirketinden çıkardığı onuncu stüdyo albümüdür. Şarkıcı bu albümünde Anadolu'ya özgü etnik estrümanları şimşir, kaşık ve bağlama kullandı. Albümün kapak çekimlerinde ise Frida Kahlo ve Carmen Miranda gibi egzotik kadınlardan ilham aldı. Gülşen fotoğraflarda takıları ve saçlarıda fark yaratmaktadır . Şaekının bu denli imsanların beğenisini kazanmasının sebebi Gülşen ' in bu şarkıyı hazırlarken şarkıyın en ufacık detayına kadar verdiği önemi göstermektedir.Bangır Bangır" Gülşen'in 1 yıl aradan sonra çıkardığı albümdür. Bangır Bangır" da 10 yeni şarkı yer alıyor. Albüm (DMC) tarafından 29 Nisan 2015 tarihinde yayınlanmıştır. Albümün çıkış şarkısı albümüne verdiği "Bangır Bangır"ı yayınladı. Ve bu şarkısıda o kadar beğenildi ki 2015 ' in en fazla dinlenen Türkçe Pop şarkısı oldu . Bangır Bangır" adlı albümünün ilk video klibi albümüne verdiği "Bangır Bangır" adlı şarkı Havana'da çekildi.Şarkının uzunluğu 3:54 saniyedir .  Şarkıda her şey yerli yerinde ve şarkının tam yaz şarkısı olması ve yaza doğru yayınlanan bu albümün başlangıç şarkısı olması herkesi büyülemiştir. Herkesin ağzına dolanan sözleri ve müthiş melodisiyle gerçekten bencede en çok dinlnilmesi gereken şarkılardan bir tanesi olması gerekmektedir . Herkes tarafından çok sevilmiş ve her zaman şarkı açılınca ilk akla gelen şarkı olmuştur. Şarkıdaki ve aynı zamanda albümdeki yapım görevlileri şu şekildedir : 
  • Besteci, Yapımcı, Aranjör – Ozan Çolakoğlu
  • Bas – Alp Ersönmez
  • Kreaktif Direktör – Bahar Kongel Fransez
  • Grafik – Suat Can Beldek
  • Gitar – Caner Güneysu
  • Ressam (resim) – Pelin Kırca
  • Hakim – Tom Coyne
  • Yapımcı – Emre Kıral
  • Besteci – Ozan Çolakoğlu (7)
  • Ud, Cümbüş, Bağlama – Ali Yılmaz
  • Vurmalı Çalgılar – Mehmet Akatay
  • Fotoğraf – Emre Ünal
  • Kayıt – Osman Çetin
  • Vokaller – Atınç Tombak (1,4,6,9), Ercüment Vural (1,5), Osman Çetin (3,7,8)
  • Yazar, Besteci, Vokalist – Gülşen



Gülşenin aynı zamanda bu Baangır Bangır klini de olağanüstü beğenilmiş ve tam genç nüfusun seveceği tipten şarkılar haline gelmiştir . Gece klüplerinde ve daha çok eğlenceli ortamlarda bu albümden şarkılar her zaman herkesin aklının bir köşesine yerleşmiştir . Benim de bu seçmemin sebebi bütün radiolarda ve you tubeda en fazla dinlenen türkçe şarkı olmuştur . Bu şarkıya verilen önemin karşılığı alınmıştır . Bu şarkıya gerçekten çok fazla önem verilmiş ve yazın başında çıkarıldığı içinde tıklanma rekorları kırmıştır .

Burada da şarkının sözleri yer almaktadır :


Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır

Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağırrr
Haydi haydi saldır saldır
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman sıfır aldın
Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman sıfır aldın
Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını
Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Bunlar iyi günler
Sana gösterecem kıvrak oyunlarımı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder